| |
Határozat: |
312/2012 (12.20.) - hatályon kívül helyezve: 32/2014.(02.27.) |
Tárgy: |
a Vrosgondnoksg Alapt Okiratnak fellvizsglatrl |
Melléklet: |
melléklet itt letölthető (PDF) |
Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testületének
312/2012.( XII.20.) határozata
a Városgondnokság Alapító Okiratának felülvizsgálatáról
1. Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az alábbiak szerint vizsgálja felül a Városgondnokság 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes alapító okiratát:
A települési önkormányzat a Sajószentpéteri Központi Általános Iskolában 2013.01.01. napjától felmerülő étkeztetés iránti igényeket a Városgondnokság intézménye útján teljesíti.
2. A Városgondnokság alapító okiratának bevezető része helyébe az alábbi szöveg lép: „Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény, az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról rendelkező 368/2011. (XII.31.) Korm. rendelet, valamint a Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv., a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezései alapján a Városgondnokság Alapító Okiratát a módosításokkal egységes szerkezetben az alábbiak szerint adja ki:”
3. A Városgondnokság alapító okiratának 10. pontja az alábbi szöveggel egészül ki: „A városgondnokság alaptevékenysége: Az intézmény ellátja: - a Sajószentpéter Városi Önkormányzat Képviselő-testülete által meghatározott településüzemeltetési feladatokat. - az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatait, - a közétkeztetés biztosításával kapcsolatos önkormányzati feladatokat.
562913 Iskola intézményi étkeztetés 562912 Óvodai intézményi étkeztetés 562917 Munkahelyi étkeztetés 562919 Egyéb étkeztetés”
4. A városgondnokság alapító okiratának 9. pontja helyébe az alábbi szöveg lép: „Az önállóan működő önkormányzati intézmények gazdálkodási, pénzügyi és számviteli feladatainak ellátása. A város mindennapi életével kapcsolatos üzemeltetési feladatok végzése. A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott kötelezően ellátandó feladatok. - gondoskodás az egészséges ivóvízellátásról, - gondoskodás a közvilágításról, - helyi közutak fenntartása. A Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. tv. és a helyi önkormányzatokról szóló 1990. évi LXV. törvény rendelkezéseivel meghatározott ellátandó feladatok: - vízrendezés és csapadékvíz elvezetés, - helyi közterületek fenntartása, - a köztisztaság és településtisztaság biztosítása, - közreműködés a foglalkoztatás megoldásában. - épített és természeti környezet védelme, - gondoskodás a közbiztonság helyi feladatairól. A vonatkozó külön jogszabályok szerint közreműködik a katasztrófavédelmi feladatok ellátásában.”
5. A Városgondnokság 1-21. pontból álló Alapító Okirata a törzskönyvi bejegyzés napján lép életbe.
6. A törzskönyvi bejegyzés napján hatályát veszti a 124/2012.(V.29. határozattal módosított 63/2012.(IV.19.) határozattal kiadott egységes Alapító Okirat.
7. Az Alapító Okirat ezen módosítással nem érintett pontjai változatlanul hatályban maradnak.
8. A Képviselő-testület felhívja a Városgondnokság igazgatóját, hogy a 2013. év januári képviselő-testületi ülésére terjessze elő az intézmény Szervezeti és Működési Szabályzatának felülvizsgálatát.
Felelős: polgármester, jegyző, intézményvezető Határidő: 2012.12.31.
|
|